Jumaat




BAGAIMANA
membayar hutang anda tanpa meminjam
ANDA mempunyai hutang yang banyak?"Hutang" satu perkataan yang memeningkan kepala sesiapa saja yang mempunyai hutang.Ironinya,dalam kehidupan kita masa kini,kita terpaksa berhutang akibat sara hidup yang semakin meningkat akibat daripada kegawatan ekonomi.Ada diantara kita yang mempunyai hutang yang banyak akibat daripada pengurusan kewangan yang tidak betul.


!!!!TAHNIAH !!!!
saya ucapkan kepada anda kerana menemukan laman web jualan saya ini.


Dalam suasana kegawatan ekonomi yang mencabar sekarang,memaksa sesetengah diantara kita yang perpendapatan rendah dan penganggur memilih untuk berhutang untuk membiayai kos sara hidup yang tinggi,membuka perniagaan dan untuk menanggung keperluan lain.Yang berpendapatan tinggi juga melakukan hal yang sama.Ibarat kata orang,"semakin besar bekas menanak nasi,semakin besarlah kerak nasi yang terjadi"
Malangnya , tidak ramai yang mampu mengurus hutang dengan betul.Ada yang terpaksa buatpinjaman lain ibarat"gali lubang,tutup lubang,lubang baru lebih besar terjadi" tak cukupdigali,ditambah lagi dengan hutang keliling pinggang.Akhirnya kos bayar hutang setiap bulan semakin meningkat berbanding pendapatan yang diterima.Apakah cara untuk membayar hutang dengan cepat tanpa meminjam?

PENYELESAIANYA
Bagaimana kalau saya katakan anda boleh selesaikan hutang anda setiap 2 minggu tanpa meminjam?YA..tanpa mengganggu gaji anda.
TERUSKAN MEMBACA, ANDA PASTI TERUJA SEBENTAR LAGI!


Dulu,saya juga makan gaji.Hutang tak payah cerita,memang teruk.Akhirnya pada awal 2006,seorang kawan mencadangkan saya untuk mencari 1 punca pendapatan lain.Saya ada mencuba perniagaan runcit,tetapi keuntungan yang saya perolehi masih belum mencukupi untuk keluarga saya.Ditambah lagi dengan masa yang terlalu ketat mengakibatkan saya jatuh sakit.Semasa saya bercuti rehat seminggu,saya terbaca 1 artikel disurat khabar yang menawarkan 1 peluang pendapatan sampingan yang mudah.Pada masa itu juga ,saya terfikir untuk mencari satu teknik untuk menambah pendapatan sampingan saya.
Saya membuat banyak rujukan di perpustakaan dan internet untuk mencari cara apakah perniagaan yang paling mudah dan cepat untuk menjana pendapatan sampingan.Dan akhirnya saya dapat kumpulkan semua maklumat yang saya perlu untuk memulakan perniagaan ini.
Setelah saya mencuba dengan teknik yang betul,hasilnya memang berbaloi.Pada minggu pertama sahaja,saya sudah menjana hampir RM 1750!!.Memang cukup berbaloi dengan modal yang saya mulakan tak sampai pun RM100!!,kerja tak sampai 1jam hanya dari rumah dan terima pendapatan RM50-RM300 sehari!!.Anda boleh lihat sendiri bukti pendapatan saya dibawah selepas melakukan perniagaan ini dengan kaedah yang betul.
klik gambar untuk lebih jelas





Hampir setiap hari saya menjana RM 50-RM300 sehingga kehari ini.Sehingga kini saya masih berkerja makan gaji.Bukan kerana tak cukup makan,tapi kerana minat dengan kerja yang saya lakukan sekarang .Menariknya perniagaan ini kerana tidak mengganggu masa kerja saya.
.SAYA AKAN BONGKARKAN RAHSIA INI SEBENTAR LAGI.
INGIN SAYA TEGASKAN DISINI,perniagaan ini bukanlah


Bukan mlm
Bukan direct seling
Bukan surat berantai
Bukan skim cepat kaya
Bukan pelaburan
Bukan piramid


Perniagaan ini ialah PERNIAGAAN MAIL ORDER.Perniagaan melalui pos yang tidak ramai orang mengetahui rahsianya.Dinegara barat,perniagaan mailorder ini banyak dilakukan oleh individu disana yang telah menjana sehingga Usd 30,000 sehari!!
Dimalaysia pula,perniagaan ini masih terlalu baru.Hanya 10% dari rakyat Malaysia sahaja yang benar-benar melakukan perniagaan mail order ini.Cuba anda lihat peti surat dirumah anda,berapa keratkah surat jualan yang boleh anda terima dalam masa sebulan.?Jadi disini,saya boleh katakan peluang anda masih ada 89% untuk berjaya dalam perniagaan ini.


Apa yang menarik perniagaan mailorder ini ialah

  • Kerja hanya dari rumah
  • 1 jam sehari sudah memadai
  • Masa kerja terpulang kepada anda(Anda bos)
  • Tidak mengganggu kerja anda sekarang
  • Sesuai kepada mereka yang mempunyai hutang
  • Tidak perlu berjumpa sesiapa
  • Modal yang sangat kecil (tak sampai pun RM100)
  • Amat sesuai kepada surirumah,penganggur dan anda yang ingin menambah pendapatan sampingan lumayan dengan pantas
Melalui pengalaman saya dalam perniagaan ini selama 3 tahun,saya telah menyusun dan menulis kaedah ,langkah-langkah yang terperinci daripada BAGAIMANA bermula sehingga DAPAT HASIL dalam sebuah buku.Buku ini amat senang dikuti.Anda memang beruntung kalau anda memiliki buku ini kerana anda akan dapat kaedah dan cara sebenar menjana wang pantas dari rumah.Kaedah dan rahsia ini saya tulis sendiri berdasarkan pengalaman saya sendiri selama 3 tahun dalam perniagaan mail order ini.

MEMPERKENALKAN

harga pasaran RM70
Rahsia membayar hutang anda tanpa meminjam
Antara faedah yang bakal anda perolehi

  • Mengetahui kaedah mudah perniagaan mailorder.
  • Senang dan amat mudah diikuti dengan langkah-langkah yang terperinci Bagaimana bermula sehingga Dapat hasil
  • Mengetahui rahsia dan tips-ips yang amat berguna untuk memulakan perniagaan ini.
  • Mengetahui dengan lebih mendalam lagi perniagaan Yang lumayan ini dengan lebih terperinci.
YA AFFANDY!! saya berminat tapi berapa saya harus bayar?
MILIKI BUKU PANDUAN RAHSIA HEBAT INI DENGAN HARGA
RM20 SAHAJA!!!
Saya akan naikkan harga buku Panduan Hebat ini pada bila-bila masa sahaja bermula daripada masa anda membaca surat jualan ini kepada RM70

Disini juga,saya akan sertakan bonus menarik untuk anda iaitu 4 buku yang amat berguna secara PERCUMA untuk anda sekiranya anda menempah buku Panduan ini.




harga pasaran RM50
PERCUMA
PANDUAN KEWANGAN BERGUNA UNTUK ANDA MENGURUS KEWANGAN ANDA DENGAN BETUL DAN LEBIH SISTEMATIK



harga pasaran RM50
PERCUMA
PANDUAN TENTANG ASAS PERNIAGAAN INTERNET YANG HARUS ANDA TAHU.KETAHUI RAHSIA MEMULAKAN PERNIAGAAN INTERNET DENGAN MUDAH.

harga pasaran RM50
PERCUMA
KETAHUI BAGAIMANA SEORANG PELAJAR MENJANA RM350 DALAM MASA 4 HARI TANPA PRODUK.RAHSIA YANG AMAT BERGUNA UNTUK JANA WANG MUDAH.
harga pasaran RM60
PERCUMA
RAHSIA MUDAH JANA WANG PANTAS SECARA ONLINE.PANDUAN YANG MENGAJAR KITA ASAS PENTING DAN FORMULA MEMULAKAN PERNIAGAAN ONLINE.

HEBAT BUKAN!!
Miliki segera kesemua produk ini dengan pembelian buku "Rahsia Bagaimana Membayar Hutang Anda Tanpa Meminjam"
hari ini bersama 4 bonus diatas secara percuma.
kalau dilihat dari harga yang saya tawarkan Rm50,anda sebenarnya sudah jimat Rm220!!.Disini anda sudah dapat lebih daripada apa yang anda beli

TEMPAH SEKARANG
UNTUK TEMPAHAN SILA MASUKAN RM20 KE NOMBOR AKAUN DIBAWAH
AKAUN MAYBANK
110096047339
Sila emailkan bukti pembayaran anda,nama,jumlah,tarikh kealamat email
adminsofe@gmail.com
anda akan menerima pengesahan kurang daripada 6 jam selepas pembayaran dibuat.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
RUANGAN TESTIMONI


" aku tertarik dengan bonus yang diberikan saja,selepas mencuba panduan rahsia yang diberikan,memang best..aku menjana Rm470 pada minggu pertama sahaja..keja mudah,modal kecik,untung besar"
Ros kuala pilah,


"sia jual prepaid mymode guna tu panduan teknik rahsia ni.Berkesan habis!!punya main senang..terima kasih affandi..tida rugi sia beli"
Budin, keningau,
017-8306995


"Tak sangka boleh cari duit ngan cara ni..cepat dan senang..Tahun depan nak target Rm1k seminggu..Dah ada planing nak dibuat"
Mohd.Ifram pj

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


MARI MENUJU KEARAH KEBEBASAN KEWANGAN YANG SEBENAR

JANGAN TUNGGU LAMA UNTUK MELAKUKAN SESUATU HARI INI
Jangan biarkan diri anda dibelenggu hutang.Keputusan anda hari ini bakal mengubah status kewangan anda selepas ini.Miliki rahsia jana pendapatan ini dan jana pendapatan Rm50-Rm300 hanya dari rumah,1jamsehari .
Orang yang bijak ialah-orang yang mengambil satu peluang yang menguntungkan dan melaksanakanya sehingga berjaya
_________________________________________________________________
sekadar renungan
64% orang Malaysia akan bersara dalam kemiskinan dan hanya 2% sahaja yang bersara dengan kewangan yang kukuh.
sumber
(Data Bank Pembangunan Asia ADB-2001)
________________________________________________________

!!TEMPAH SEKARANG!!
HANYA MASUKAN RM50 KE NOMBOR AKAUN DIBAWAH
MAYBANK AKAUN
110096047339
Emailkan nama,jumlah pembayaran,tarikh kealamat
adminsofe@gmail.com

anda akan menerima pengesahan dari saya kurang daripada 6 jam selepas pembayaran dibuat.Saya akan hantar buku yang anda tempah berserta bonus selepas 6 jam pengesahan pembayaran dibuat.
BERTINDAK SEKARANG.

sebarang pertanyaan boleh emailkan kepada saya melalui email admin
dzulkiflyabdullah@rocketmail.com



















Call Centre Software

1 ulasan: